fakta mengenai diri "awak"

dimulakan dengan bismillahirrohmanirrahim ! ... 


hai smua , dah lama aku x update entry kan ?? .. kali nie aku share pasal fakta yang aku jumpa nie .. meh laa smua , jemput baca oke !! x kenal maka x cinta kn ?? .. so , mari laa mengenali diri kita masing - masing sbelum mengenali diri org lain .. ;)




haaa .. ape macam ?? sudah abes ?? .. hehe .. terkono tak ?? .. den udah terkono , anda pula bagaimana ?? .. hehe .. yang tak terkena tu mesti tak baca betul2 kan ?? .. haa .. kantoi tipu dah .. :) nie skadar gurauan , aku x tau nak tulis apa dah .. oke ... bubbye .. jumpa next entry oke .. 

                                             kalau ada buah papaya , 
                                             silalah ambil untuk dimakan , 
                                             kalau ada salah saya
                                             agar sudi untuk memaafkan .. 

2 comments :

  1. Amanina said...

    hehe, takperasan no 8 hilang.. err, terkono den. haha :D

  2. sapix said...

    @Amanina ehee .. kan ? .. kite main baca je , tp no. x prasan pun .. :D give me 5 sket sama2 dah terkono !!