pelik tapi benar !!

dimulakan dengan bismillahirrohmanirrahim ! ... 


ape yang pelik ?? .. ape yang benar sebenarnye nie ?? .. mesti korg tertanye - tanye kn ? nie haa .. aku terjumpa dan terbaca perangai pelik manusia dalam newspaper HARIAN METRO harini punye (selasa , 1 MEI) .. 


adoii , manusia macam nie pun ade ek kawan - kawan ?? lepas dah peram , then ?? .. minum pulak ke air dia ?? .. ke kasi jirus pokok bunga biar subur ?? .. ke laki nie nak buat jeruk sbenarnye ?? .. mengidam sangat kot , buah tade .. gune coli pun jadi laaa .. 

erm , lepas nie smua kne berhati - hati laa , x kira laki !! x kira perempuan .. x smestinye benda cmnie leyh jadi kat perempuan je , mne laa tau ada perempuan perangai pelik pulak , g curi pakaian dalam lelaki .. x mustahil kan ?? .. hmm ..



oke ,, nie je entry kali nie ... bubbye .. jmpe next entry oke ! .. 

p/s : entry kali nie bukan niat nak berbaur lucah oke .. jgn salah paham pulak ! 

4 comments :

  1. CikMai said...

    aku peram stoking je, siram pokok munge depan umah aku, kembang je munge dia.muahaha

    *tolong percaya

  2. sapix said...

    @CikMai apsal pokok munge je mai ?? .. try sirap pokok buah pulak .. mne tau leyh berbuah banyak pulak kn ?? .. haha .. dapat laa jadi pekebun muda berjaya ..

  3. CikMai said...

    @sapix

    cadangan diterima, roger .

  4. sapix said...

    @CikMai oryte .. nnti dah berbuah , jgn lupe kol aku ...